Pavel Pavlíček

bývalý marketingový ředitel, v současnosti Managing Director v Chorvatsku, 44 let

Pavel Pavlíček

bývalý marketingový ředitel, v současnosti Managing Director v Chorvatsku, 44 let

V roce 1999 nastoupil do marketingového oddělení českého McDonald’s na letní praxi v rámci studia na univerzitě v USA. Už od roku 2000 se ale stal full-time zaměstnancem a v letech 2004 až 2006 byl ředitelem marketingového oddělení, odkud byl povýšen do centrály McDonald’s v Chicagu na pozici Senior Marketing Manager v oddělení Global Marketing.


Po roce a čtvrt se vrátil do Česka na pozici Operations Manager a od roku 2011 je Managing Directorem v Chorvatsku. 


V Česku se výrazně podílel na zavedení wrapu McRoll, z něhož vznikla řada McWrap, která je v prodeji na řadě světových trhů – díky českému McDonald’s tak existují McWrapy i v jiných zemích.


V Chorvatsku Pavel Pavlíček dokončil kompletní rekonstrukci všech restaurací a jejich následný přechod na moderní restaurace nové generace. Podařilo se mu téměř zdvojnásobit tržní podíl McDonald’s na chorvatském trhu.


„McDonald’s i v budoucnu vidím jako lídra na trhu neformálního stravování. Zároveň si myslím, že bude pokračovat trend přesunu konzumace mimo restauraci ve spojení s ještě výraznějším využitím technologií v celém procesu,“ vyhlíží budoucnost Pavel Pavlíček.